رئیس‌کل دادگستری خراسان رضوی گفت: غایت اقدامات دستگاه قضایی باید تأمین منافع عمومی باشد و هنر مدیریت این است که روزبه‌روز سطح اختلافات و تنش‌ها را کاهش داده و سطح تعاملات و همپوشانی‌های بین بخشی را ارتقا داد.
کد خبر: ۹۵۵۳۶۵۷
|
۲۴ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از مشهد، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حمزه خلیلی اظهار کرد: در مسیر تحقق عدالت و اجرای قانون هیچ تبعیضی بین افراد و سازمان‌ها وجود ندارد و به دنبال حفظ توأمان حقوق عمومی و خصوصی هستیم.

 وی با تأکید بر لزوم پایبندی همگانی به قانون افزود: هرکجا به قانون بی‌اعتنایی کردیم و از آن فاصله گرفتیم دچار مشکل شدیم و در مقابل هرکجا پایبندی خود را به قانون نشان دادیم از انحراف پیشگیری کرده‌ایم، به‌عبارت‌دیگر انحراف از آنجا به وجود می‌آید که به قانون بی‌اعتنایی می‌شود.

 رئیس شورای قضایی خراسان رضوی با اشاره به سیره علمی و عملی امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی بیان کرد: امامین انقلاب اسلامی به طور مستمر و مداوم بر رعایت قانون توسط آحاد جامعه تأکید داشته‌اند حتی زمانی که اجرای قانون هزینه زیادی برای نظام ایجاد می‌کرد، و این در حالی است که متأسفانه عده‌ای فضای بی‌قانونی را به نفع خود می‌دانند.

 خلیلی اذعان داشت: آنچه در مدت اخیر رخ‌داده اقدامات اساسی در چهارچوب قانون بوده که متأسفانه در خصوص پرونده چهل بازه برخی، اقدامات قانونی را برنتابیده و اصرار بر نادیده‌گرفتن قانون و نادیده‌انگاشتن حقوق قانونی شهروندان دارند که تشکیلات قضایی به‌هیچ‌وجه اجازه رفتارهای غیرقانونی و زحمت آفرین برای شهروندان را نخواهد داد.

 وی ادامه داد: غایت اقدامات باید تأمین منافع عمومی باشد و هنر مدیریت این است که روزبه‌روز سطح اختلافات و تنش‌ها را کاهش داده و سطح تعاملات و همپوشانی‌های بین بخشی را ارتقا داد.

 رئیس شورای قضایی استان خراسان رضوی با تقدیر از اعضای شورای حفظ حقوق بیت‌المال تصریح کرد: همه دستگاه‌ها در حال خدمت‌رسانی به مردم هستند و در این مسیر هیچ قشری نباید نادیده گرفته شود هرچند برای رسیدن به نقطه مطلوب در مسیر خدمت به مردم باید کار جهادی و تلاش مضاعف را سرلوحه خود قرار دهیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها